Beachen

Tänkte jag kunde visa lite av hur det ser ut på stränderna här i närheten..
Jag lovar- det går inte klaga på detta, vackra stränder och paradislik omgivning och vattnet är knappt svalkande.. riktigt behagligt med andra ord. Eller som vi juggar säger- divno.! :))
Men det finns en vardag också, vi kan inte bara hänga på stranden.. idag tex. har vi inte varit på stranden, inte ens vid poolen..

Istället varit med nya församlingen- först möte sen gemansam ansträngning i tjänsten, då menar jag verkligen ansträngning, det tär på oss alla i värmen.. Men helt klart värt det!
Jag och en av ungdomarna fick en sida av en liten gata att gå på i ett typiskt kinesiskt område (spännande ska ni veta) och det tog oss närmare två timmar att komma till slutet av denna lilla lilla gatan..
Efter det var vi allt trötta, törstiga och totalt utmattade- men glada! :)

 





Kommentarer
Postat av: tanja och josip

VIKTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! :D

2011-09-25 @ 19:13:18
Postat av: tanja och josip

Vi saknar dig så mycket!!!!!!!!! Vi vill komma dit! Men Josip kan inte flyga! Men sen! Hur ska vi ta oss dit? :D stor kram vi har varit i värnamo idag o haft underbar tjänst!

2011-09-25 @ 19:16:48
Postat av: Viktor

aaw, ni är ju för goa!!! saknar er jättemkt också! Är josip hemma från sjukhuset nu? snart dags att åka tillbaka va? :p hahaha! stooor kraam tillbaka!

2011-09-26 @ 04:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0