Bachelor Party!

Här i Malaysia händer det saker.. Vi har bröllop framför oss.. och vad är ett bröllop utan ett bachelor party? ;) Förresten ni kan vara lugna där hemma, det är inte jag som ska gifta mig.. hahaha, ingen av de andra grabbarna heller :p ..utan ett par i vår församling här..
Vi har hunnit göra så mycket roliga saker med "de lyckliga" på bara den lilla tiden vi varit här, så vi (alltså simon och jag) är verkligen glada att de vill bjuda oss..! :D

Okej, åter till måndagens bravader...
Vi bestämde oss för att utmana brudgummen, heheeh..! Göra allt vi kan för att förödmjuka honom.. :p Vi kunde inte kidnappa honom, eftersom då hade troligvis nån malay ringt polisen och trott det var på riktigt. Tänk er in i det scenariot, hahaha några orang putih (alltså vita människor- för er som inte förstår malay) som kidnappar en kines- som dessutom är stark, vi hade innte bara fått polisen efter oss utan också fått stryk hahahah :p

Det hela började med att Thompson tog med sig Desmond (alltså brudgummen) till Rock climbing centrat, sen dök vi upp, hahah, där började Challenge no 1.
Desmond fick äran att utmana mig, hehee, visst, han fick en lättare rutt, men vann han för det? Hahaha- Nej, ingen kan vinna med den stilen..! ;)



Challenge no 2.

Detta blev en spännande och fantatiskt roligt utmaning mellan Thompson och Desmond, hahaha!
Vem av grabbarna kommer snabbast runt? tilläggas bör att ingen av de har åkt roller blades tidigare, hahahah, vilken syn! :p







Spänningen var olidlig, vem ska vinna? Det var även lite oroande; tänk om brudgummen eller the bestman skadar sig? Jag kände mitt kall och var redo ifall det behövdes några akuta sjukvårdsinsatser ;)

Berättade jag att förloraren tvingades äta wasabi?! Detta gjorde att ingen ville förlora! Men än en gång fick brudgummen tvinga i sig en lite påse av det starka gröna..!





 
Challenge no 3.

Nu handlar det om uthållighet. Vem är mest uthållig, Vem kan hänga längst? Eller vi behövde ju bara få fram en förlorare, eller rättare sagt, i och med challenge no 3 ville vi ha fram två förlorare, hahah!
Det visade sig att de två olyckliga var återigen-den-blivande-brudgummen och percy, hehe :p

Challenge no 4.
var en liknade utmaning- alla grabbar på rad- Troy, Thompson, Simon, Percy, Desmond och jag.. Vem kan hålla sig uppe längst.. armarna raka på en såndär jag-ska-lära-mig-gå-igen-efter-en-olycka-stång, om ni förstår? :p
Tyvärr var det jag som först föll.. Men det positiva var ju att brudgummen slapp äta det gröna! ..och alla de andra var tacksamma att nån av oss äntligen släppte taget, hahah, våra handleder höll på att gå av. Det var därför jag släppte, hahahah, hälsan och välbefinnandet före allt, och visst är det gott med wasabi! Hahahha! :p



Challenge no 5.

Basket! Detta är något som malayerna är duktiga på ska ni veta, och efter en tårdrypande match med två starka lag och med endast ett poäng så vann brudgummens lag! Jaa, vi kan inte annat än att säga grattis och tack för en bra match! :))

Så här höll vi på- wasabi efter wasabi! Ärligt så tror jag inte någon av oss äter detta på ett tag hahahah!
Kvällen avslutades iallafall på en nice restaurang, trötta men riktigt glada och nöjda! Tack alla inblandade! :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Ojojojoj...crazy people:)

Kraaaaam ♥

2012-01-06 @ 19:04:16
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0