Tillbaka till Sapi..

Efter flera månader- med så nära till Paradiset- så kommer jag äntligen iväg till Sapi Island igen! För er som inte vet så ligger denna ön alldeles utan för Kota Kinabalu!
Denna gången följde min Armend-bruska och Suada med! :)) Tänk att de har kommit från kalla snöiga Sverige för att hälsa på oss här i Malaysia! :) Fantastiskt att ha de här! Och stort taack till Johanna och pojkarna som vill hysa de med husrum!
Och just dem- Johanna och pojkarna följde också med! Jätteskoj! :D ..och vi kom på att barnen borde kalla mig Farbror Viktor, hahahah att vi inte tänkt på det förut..! Men jag tyckte det lät lite väl gammalt, men Johanna tyckte det var på tiden eftersom jag snart är 30!! :p

Iallafall hade vi en jättebra dag, fick se otroligt många fina färgglada fiskar och fick även känna på de elaka, osynliga brännmaneterna, huuuh!
Men var inte oroliga- vi mår alla bra! Eller, en del av oss är förstås lite väl solbrännda hahaha :p

Hursomhelst kolla in dykarkungarna :))


 



Så här kan det se ut när man softar på stranden.. inte helt tokigt va? :p
Jag tror vi alla var nöjda med en riktigt fin dag iallafall! Taack alla inblandade! :))











Kommentarer
Postat av: alil

sakam da mi vratis sorcot armend,,,i to po posta,,, hahahah.



Puno pozdrava od Steve, Ali, Tanje i Josipa :)



Lepo se provedite i vratite se nama nazad! :)zato sto vas saknamo :)

2012-02-05 @ 15:12:04
Postat av: Josip

Hej Viktor,



Kako ste? jel ste osetili zemljotres? Sve ok sa vama?



Puno pozdrava, Josip i Tanja

2012-02-06 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0