Vid Havet

Eftersom jag varit lite dålig på att uppdatera läget här, pga av dåligt internet, eller rättare sagt det är endast jag som har haft ortur med internet, så ska jag iallafall nu visa lite hur vi har det..

Vi var nere en sväng vid havet idag (måndag) eftersom polen var stängd .. :p
(Ojj förlåt Etta jag gjorde visst ett nytt stycke) (Men jag har iallafall några paranteser, hahahahh)

Annars har vi mest varit på jakt efter lägenhet idag- vilket slit! Men så blir det imorgon också..
Vi får se vad vi väljer för något..


 



Det blev inte att vi badade eftersom det var regn i luften men fint var det och roligt hade vi! - en del av oss var mer kramglada än andra... hahahah!



Kommentarer
Postat av: Pia

Ääääntligen uppdatering!:) Roligt att få se lite bilder också, good job;)

Lycka till med lägenhetsletandet!

Massa kramar Pia & Benny <3

2011-09-19 @ 21:07:43
URL: http://piaolsson.blogg.se/
Postat av: alil



Bruskan alla vi är glada att ni kom fram och att resan gick bra:) men hur blir det med lägenhet hade ni inte nån på gång eller ???



PS: Det är faktist jätte fint i Malaysia jag trodde inte det skulla va så, faktist så trodde jag att det skulle vara som i Makedonien hahaha

2011-09-20 @ 15:12:37
Postat av: Viktor

Bruskan, vissa delar liknar visst Makedonien- tro mig :) Saknar er alla..!!

2011-09-23 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0