Long Lost Landet

Sista helgen i Sverige, tillbringad hemma hos mamma och lillasyster (aka: Onda Ögat) med syster (ona, taj visoka zena) och svåger (zec) :D vid sidan av.

Känner mig riktigt kreativ! Jag har "renoverat" mitt stulna bord (som inte är riktigt färdigt än), plockat svamp (skogens guld!) och därefter tvingats rensa dem (näradödenupplevelse...) och dessutom varit byns första skräddare! 

Fick också en riktig filippiner-boost på mötet idag! Eftersom norra Manila (aka: Hyltebruk) ligger här i närheten blev jag väldigt (snarare: mer eller mindre tvingad) att besöka detta fantastiska land (Filippinerna alltså, inte Hylte...) nu under min landsflykt i Asien. Det är ju "jättenära" från Kota Kinabalu till Manila (the real deal alltså) Tja, varför inte..? Det är ju trots allt gratis boende! ;) 

Fick även ett tips från coachen.. att med den blonda hårfärgen jag har lär jag bli avgudad i Malaysia. Bäst att färga håret svart? Öhh.. eller inte! 



"Du skulle se hemsk ut i svart hår.." instämmer lillasyster.. men är samtidigt exceptionellt nöjd med sin oerhört proffsiga retuschering. Själv är jag mer tillfreds med orginalet!

Imorgon åker jag hem till Halmstad igen, packar det sista och värst av allt... städar lägenheten, på torsdag drar vi...!





Kommentarer
Postat av: Simon

Härligt att bloggen är igång! Förresten, tio paranteser i ett inlägg, inte illa! :)

2011-09-12 @ 01:19:34
URL: http://linderborg.com
Postat av: david

ha en trevlig resa :>

2011-09-13 @ 17:44:29
Postat av: david

24.7 viktor

2011-09-18 @ 22:03:41
Postat av: gordana

hej kära broder kako si kako ti je tamo nedostajes nam pono vi er mycket glada att du tillhår vår forsamlingen igen steva åcker på lördag till serbijen nu ska jag och david bli änsamma ja ti zelim jehovin blagoslov puno bamsekram od mene i devida

2011-09-26 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0