Bruskorna..

Sista kvällen här hemma hängde jag med mina bruskor..
Hur ska jag klara mig utan dem? :/ ... hmm, ovaj ne razumjem..??
Är iallafall glad att de ville vara m mig.. och självklart Suada och Stevo också :)) taaack! Kommer sakna er alla såå mkt!
Vi har alltid så roligt... se bara, hahah allt kan roa oss, även en reflex... hahhaha!




Men nu är det nya äventyr som väntar..
sitter här hemma nu, rörigt är det, hehe inte packat speciellt mkt och inget är städat, blir att gå upp tidigit imorgon.. tur att jag får lite städhjälp :))

Okej, finns inte så mkt att orda om- Malaysia nästa..!


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Prends soin de toi mon frére! :) (och genast blev det tio mindre parenteser när du fick skriva inlägget själv! Looking good, du kan ju! Haha!) Kraam!

2011-09-15 @ 10:40:25
URL: http://leavingfargo.blogg.se/
Postat av: Viktor

Hahahah, jaa visst jag kan- och utan paranteser.. hahah! tur att du övar franskan och jag fattar inget :p kraam

2011-09-15 @ 16:10:15
Postat av: bruskan alil

bruskan det är ingen reflex det e en sciphone :) haha

2011-09-18 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0