Malay

Tänk dig sitta två timmar, tidigt i ottan och lyssna på en föreläsning du inte alls förstår.. Detta gör dig ännu mer sömnig :p
Detta upplevde jag i söndags när jag följde med min nye vän till Malay-mötet i Inanam. Obs, detta spektakel började kl 0900 på morgonen! Alltså, det innebär att jag skulle vara färdig och sitta på plats kl nio, kl nio på morgonen!! huuh, det är inte jobbigt att vara vaken tidigt men att inte gör något, bara sitta och lyssna gör mig så trött.. och sen att lyssna på något du inte förstår mycket av gör dig inte piggare hahah, och jag som ibland kunde tycka 1030 hemma i värnamo var tidigt! hahah!

Försök läsa texten nedan, och föreställ dig höra dessa ljud.. och endast förstå bråkdelar hahah, slitsamt! :p


Kommentarer
Postat av: Catarina o Stefan

Ok bara för att du sa det ;)



Lite stapplande men... det får bli översatt till engelska...annars får min hjärna helt stopp...



"...How I..." "From Where you can...this?" "if you go to... you see thousands books..."



Ok? ;) Kanske inte helt begripligt eftersom mestadels fattades... ;)...eller beror det på översättaren...hehe...



Kul med ditt studium!



Kram från Hiltop



2011-12-06 @ 20:57:50
URL: http://stillbildande.net/borneoblog
Postat av: Catarina o Stefan

Ok - bara för att du sa det ;)



Det får bli översatt till engelska...annars får min hjärna helt stopp ;)



"How I..." "From where you can...this?" "If you go you see thousands books..."



Ok? ;)



Ja det blev ju kanske inte så mycket mer begripligt men det beror ju på att en del fattades...eller beror det på översättaren hehe...



Ha det Gott!



Hej Svejs från Hiltop

2011-12-06 @ 21:04:54
URL: http://stillbildande.net/borneoblog
Postat av: Viktor

Hahaha, det där med översättningen gick ju bra, hahahaha! :p ses snart, vi är kaffesugna hhaha :p

2011-12-08 @ 02:28:16
URL: http://offthegrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0